Nejnovější video od Weird History Food se ponořilo hluboko do jedné z nejnostalgičtějších marketingových dvojic 90. let – Želvy Ninja a Pizza Hut. Nešlo jen o reklamní spoty a sběratelské kelímky. Tato spolupráce pomohla Pizza Hutu svézt se na vlně rozmachu doručování pizzy – a dokonce ji i přežít.
Pizza byla DNA značky Želv Ninja
Želvy neudělaly pizzu jen populární. Udělaly ji cool. Ať už v animovaném seriálu, filmech nebo hračkách, pizza byla jejich životním stylem – a Pizza Hut toho využil na maximum. Jejich logo se objevilo na kazetách, VHSkách, sponzoringu turné a dokonce i na reklamních brožurách. Želvy se tak staly doslova chodícími prodavači pizzy.
Legendární promoakce a koncertní šílenství
Jak se píše v popisku videa: „Želvy Ninja nakopávají zadky a vtipkují už od svých skromných začátků v komiksech z roku 1983. Jsou cool, drzé a – samozřejmě – MILUJÍ pizzu.“
Pizza Hut s nimi vytvořil legendární promoakce, z nichž nejšílenější byl koncertní Coming Out of Their Shells Tour, kde želvy zpívaly hity jako Pizza Power v džínových vestách posetých cvočky před řvoucími dětmi po celé Americe. Pizza Hut dokonce vytvořil oficiální brožuru k turné a rozdával kazety zdarma – reklama zapečená do každého koláče.
Pizza jako palivo pro hrdiny
Tyto kampaně nejen zvýšily povědomí o značce, ale doslova vryly Pizza Hut do života celé generace. Když želvy říkaly, že pizza je palivo hrdinů, děti škemraly u rodičů o objednávku – a Pizza Hut byl vždy připraven doručit horkou, voňavou dobrotu až ke dveřím.
Celé video si můžete pustit níže.
Zdroj: Weird History Food