Želvy Ninja / Foto: Columbia Broadcasting System (CBS)
Želvy Ninja / Foto: Columbia Broadcasting System (CBS)

Nejnovější video od Weird History Food se ponořilo hluboko do jedné z nejnostalgičtějších marketingových dvojic 90. let – Želvy Ninja a Pizza Hut. Nešlo jen o reklamní spoty a sběratelské kelímky. Tato spolupráce pomohla Pizza Hutu svézt se na vlně rozmachu doručování pizzy – a dokonce ji i přežít.

Pizza byla DNA značky Želv Ninja

Želvy neudělaly pizzu jen populární. Udělaly ji cool. Ať už v animovaném seriálu, filmech nebo hračkách, pizza byla jejich životním stylem – a Pizza Hut toho využil na maximum. Jejich logo se objevilo na kazetách, VHSkách, sponzoringu turné a dokonce i na reklamních brožurách. Želvy se tak staly doslova chodícími prodavači pizzy.

Legendární promoakce a koncertní šílenství

Jak se píše v popisku videa: „Želvy Ninja nakopávají zadky a vtipkují už od svých skromných začátků v komiksech z roku 1983. Jsou cool, drzé a – samozřejmě – MILUJÍ pizzu.“

Pizza Hut s nimi vytvořil legendární promoakce, z nichž nejšílenější byl koncertní Coming Out of Their Shells Tour, kde želvy zpívaly hity jako Pizza Power v džínových vestách posetých cvočky před řvoucími dětmi po celé Americe. Pizza Hut dokonce vytvořil oficiální brožuru k turné a rozdával kazety zdarma – reklama zapečená do každého koláče.

Pizza jako palivo pro hrdiny

Tyto kampaně nejen zvýšily povědomí o značce, ale doslova vryly Pizza Hut do života celé generace. Když želvy říkaly, že pizza je palivo hrdinů, děti škemraly u rodičů o objednávku – a Pizza Hut byl vždy připraven doručit horkou, voňavou dobrotu až ke dveřím.

Celé video si můžete pustit níže.

Zdroj: Weird History Food

Scifi Filmharmonie
avatar autora
Tomáš Rohlena
Tomáš Rohlena je všestranná osobnost s bohatým rozhledem, který získal díky mnohaletému studiu světových událostí a různých odborných zdrojů. Jako CEO mediálního domu Webmint se zabývá nejen ředitelskými povinnostmi, ale má také hluboké znalosti v programování a redakční činnosti. Jeho schopnost zvládat různé role v rámci jedné organizace ukazuje na jeho manažerské dovednosti, technickou odbornost i schopnost orientovat se v mediálním prostoru.
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Může se vám také líbit

Největší přehmat v historii Marvelu? Možná to byl záměr, tvrdí fanoušci

Proč Harry Potter přežil Voldemortovu smrtící kletbu? Nebylo to díky kameni vzkříšení

Do filmu Deadpool & Wolverine se pokusili naverbovat další oblíbené hrdiny Marvelu

I druhý víkend byl pro Infinity War rekordní. Avengers nejrychleji překonali miliardu